اطمينان خاطر بيشتر از قيمت مناسب و ارسال فوري عينك زنانه Dior نگين دار مدل 1666

تخفيف ويژ ه و زير قيمت و در قيمت كالا و مخصوص و خاص و مورد پسند و قابل پسند و باور نكردني و در ارسال و در پخش و فوق الاده و چشم گير و استثنايي و عالي و منصفانه و منحصر و خارق الاده و بي نظير و حيرت اور و فصل عينك زنانه Dior نگين دار مدل 1666 و توزيع فوري و سريع و اسان و اينترنتي و پستي و شبانه روزي و در خانه و محل كار و حضوري و استثنايي و منحصر و خارق الاده و مورد پسند و انلاين و عالي عينك زنانه Dior نگين دار مدل 1666 و جالب ترين فروشگاه و جنس و خريد و فروش و قيمت و تبليغ و محصول و استفاده و شركت و بسته بندي و ماندگاري و شكيل و كادو و هديه و ارائه و طراحي و قا ب و روش خريد و زمان تحويل و دريافت و گارانتي و ارسال و سايت و پشتيباني و نمايندگي و پخش و سفارش و مركز خريد و عكس كالا و ابتكار عينك زنانه Dior نگين دار مدل 1666 و جنس عالي و مورد پسند و بي نظير و مرغوب و منحصر و مناسب و فوق الاده و خارق الاده و استثنايي و جالب و خاص و ارزان و چشم گير و خوب و با كيفيت و بي رقيب و با دوام و باور نكردني عينك زنانه Dior نگين دار مدل 1666

اطمينان خاطر بيشتر از قيمت مناسب و ارسال فوري عينك زنانه Dior نگين دار مدل 1666

۱۰ بازديد
عينك زنانه Dior نگين دار مدل 1666
براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش ، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 35,000  تومان
خريد پستي

ديور Dior يكي از برند هاي معروف دنيا مي باشد كه كمپاني آن توسط شخصي به نام كريستين ديور Christian Dior تاسيس شد . كرسيتين ديور يكي از طراحان مطرح فرانسوي مي باشد كه توانست معروف ترين مدل ها را در بخش زيورآلات وارد بازار كند . در حال حاضر برند ديور Dior محصولات زيادي توليد كرده و يكي از اين محصولات عينك هاي آفتابي مي باشد.

 عينك آفتابي ديور كه در اين فروشگاه مشاهده مي نماييد از سري جديدترين طرح هاي ديور مي باشد كه به صورت مستقيم به همراه تمام لوازم جانبي مي توانيد از ما خريداري كنيد.

 

جنس فريم اين عينك آفتابي كاچويي بوده و وزن بسيار سبكي دارد كه هنگام استفاده از آن احساس خوبي خواهيد داشت . طراحي عينك آفتابي ديور به گونه ايست كه با تمام صورت ها ( گرد و باريك ) سازگار است و جذابيت شما را دو چندان مي نمايد.

لنزهاي اين عينك داراي UV 400 بوده كه چشمان شما را در برابر اشعه هاي مضر خورشيد به صورت 100 در 100 محافظت مي نمايد.

 



عينك Dior طرح 1

 

فريم مشكي و شيشه دودي,فريم قهوه اي و شيشه قهوه اي


عينك Dior طرح 2

 

فريم : صورتي قهوه اي-سبز مشكي-زرد و قهوه اي

شيشه : قهوه اي  - داراي يو وي400

 

قيمت اين محصول 35000 تومان



قيمت : 35,000  تومان 
خريد پستي

تماس :04152236451

09904577358

اقازاده

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.